dijous, 24 de març del 2011

Autor: Geronimo Stilton
Il·lustrador: Larry Keys
Editorial: Planeta
Num. de pàgines: 116


Argument:
És un conte que tracta d'un ratolí anomenat Geronimo Stilton que ha d'anar a investigar el misteri de la piràmide de Keops. Va acompanyat amb el professor Spintifius
El seu avi Berenguer era a l'oficina. L'eco del rosegor estava en un mal moment econòmic i per això el seu avi, li va donar una companyia molt inestable per viatjar, per no gastar gaire diners. Després va anar amb un vaixell(també inestable) que conduia un rat anomenat Nitro Glicerina. Per fi va arribar a la piràmide. Allà l'esperava el professor Spintifius per entrar dins la piràmide. Quan eren dins la piràmide el professor va caure amb una pedra hi es va rompre la llinterna que duia. És va donar un toc al cap i es va quedar incoscient. 

Opinió personal:
Aquest llibre m'ha agradat molt perquè es molt entretengut i tracta de resoldre el misteri de la piràmide de Keops. Jo el recoman a tothom. És un dels llibres que m'ha agradat més llegir i m'ha entretengut molt.

David



3 comentaris:

  1. Jo també l'he llegit, m'ha agradat molt i es molt entrentengut de llegir, el recomam a tothom perquè és molt facil de llegir.

    Ana B

    ResponElimina